wtorek, 27 lipca 2010

Nowa ramówka

Jak już wspomniałam w moim ostatnim poście wróciłam pełna werwy i świeżych pomysłów. Jeden z nich dotyczy stałej ramówki mojego bloga, którą mam nadzieję skutecznie i rzetelnie zamieszczać na jego łamach…


Otóż wielokrotnie sama wkurzam się na ograniczony budżet jeśli chodzi o wyposażenie mojego M, często jest on ograniczany zdrowym rozsądkiem, ale sprowadza się to do tego, że znajdując nierzadko drogie inspiracje, poszukuję tańszych zamienników…

Postanowiłam Wam pokazywać moje odkrycia, być może same też borykacie się z takimi problemami a mój blog w czymś Wam pomoże ;)
Na początek zaprezentuję zdjęcie mojego wymarzonego fotela na ogród zimowy (który póki co wciąż pełni funkcję- garażu, piwnicy).

Jest to produkt mojej ukochanej firmy Riviera Maison - Fotel wykonany z ratanu w kolorze szarawym. Zaopatrzony w mięciutką puchową poduchę, w której można się zapaść…
Koszt fotela wraz z poduchą to ok 430€


Poniżej produkt sławnej Ikei – model BYHOLMA- wykonany dokładnie z tego samego ratanu, również w kolorze szarym (widziałam na żywo, choć zdjęcie niezbyt odzwierciedla faktyczny kolor, ale wierzcie mi kolor jest identyczny). Fotel firmy IKEA ma dodatkowy plus, a mianowicie można ustawiać kilka foteli na sobie.
Koszt fotela 299,99 zł

plus sugerowana poducha 39,99 zł,
Ale myślę, że z powodzeniem można do niego kupić puchową poduchę i obszyć pokrowcem jaki nam pasuje..
 
Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój nowy "rozkład jazdy" ;)
Jeśli macie jakieś uwagi chętnie poczytam- postaram się uwzględnić Wasze sugestie:D

1 komentarz: