środa, 19 stycznia 2011

Eklektyczny industrializm- najchętniej w kolorach sylu Shabby

Obiecany post- industrialny, pro-fabryczny...
Nie udało mi się niestety znaleźć zbyt wielu zdjęć, które przedstawiałyby  dokładnie taki efekt jaki chciałabym osiągnąć- połączenie rzeczy wykonanych ze starych elementów z przemysłowych z ultra prostotą i wręcz nowoczesnością a wszystko w kolorach "w mleku moczonych".


 Bardzo podobną ławę kupiliśmy ostatnio- jest tylko kwadratowa :)



Obiecuję coś jeszcze dodać w tym temacie- coś co będzie bardziej opisywało moją wizję...

3 komentarze:

  1. Czesc Ewelinko :) Bardzo dziekuje za smska! :) I cieszę się niezmiernie,że mnie odwiedzasz. Z industrializmu w wersji shabby, bardzo podoba mi się pierwsze zdjeci - lampy są extra, no i super pomysl z tymi fotografiami- jest wrazenie jak by ktos specjalnie układał je od dołu, super, niesztampowo - to lubie :))! buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawa super, podobne bardzo widzialam niedawno na Etsy.com
    Tam mozna duzo, fajnych mebli vintage, kupic.
    Ewelinko... Tobie tylko loft dac i wiedzialabys co w nim robic :))
    Loft...to moje marzenie... zeby kupic sobie cos takiego, to trzeba mieszkac w miescie... a nie tak jak ja... na wsi, do loftow mam 60 km... ale pomarzyc mozna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl industrialny. Świetne wnętrza pokazałaś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń