wtorek, 25 stycznia 2011

Wymarzona... sypialnia

Tematem dzisiejszego posta będzie sypialnia- mój cel :)
Łóżko- kolor i forma identyczne- może już niedługo :)


Szafki nocne wraz ze zmienionymi uchwytami- już są ...

Lustro w lustrzanej ramie zawieszone pod kątem na wprost łóżka też już jest (tylko trochę mniejsze)

Pościel w turkusach- trzeba byłoby kupić (póki co mam kilka kompletów śnieżnobiałej)

Dywan (możliwie jak największy- wełna z jedwabiem- kolorystyka wymarzona)

Komódka lustrzana - do nas raczej biurko w takiej stylistyce




Wazony- duże a jednocześnie ażurowe, więc wydają się az tak nie obciążać formą - w tych kolorach...

Żyrandol- mam baaaardzo podobny
Zasłony, lampki nocne i kapa- wkomponują się w resztę idealnie
Chcę jeszcze zmienić kolor ścian na biało - kremowy (w perłowym odcieniu na ścianie z wezgłowiem). Ogólna kolorystyka to szarość, białawy krem i turkus....
Wkrótce zaprezentuję przedpokój :)

8 komentarzy:

  1. pięknie się zapowiada
    jedynie pościel nie w moim typie- reszta jak najbardziej :)

    a co zrobiłaś z oryginalnymi uchwytami???
    jak by nie były Ci potrzebne, to ja chętnie je przygarnę :D

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu :)
    Co do pościeli, to pewnie i tak nie znajdę u nas identycznej,ale zobaczymy :) Bardzo bym chciała jednak taki dywan, bo reszta to tylko kwestia zorganizowania środków, ale dywan może okazać się nie lada wyzwaniem...

    Uchwyty mam, ale czekają na wiosnę i małe biureczko, które zamierzam z jakiejś klamociarni przygarnąć i ustawić na (szumnie nazwanym) ogrodzie zimowym (mówię, że szumnie ponieważ panuje tam teraz iście zimowa temperatura- wszystkie kwiaty by padły... Ale gdym zmieniła "wizję"- prześlę Ci uchwyty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczne od tego ze, wszystko co z Z Gallerie, jest przepiekne.. i wszystko z tego sklepu bym 'przytachala' do domu ( szkoda ze tak nie mozna) :)
    Ta posciel, to nowosc u nich, tzn w tym kolorze... i baaaardzo mi sie podoba, ale nie kupie.. bo moja praca poszlaby na marne, (musialabym pozmieniac kolory)... a juz sie narobilam w tej sypialni :)

    Czekam Ewelinko na prezentacje Twojej :)

    Moja 'robi sie' jeszcze.. ale juz blizej niz dalej.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze bedzie w klimacie szarości i turkusu - ciekawe połączenie, jestes trasznie ciekawa jak wyjdzie już w realu, koniecznie wrzuć fotki!! :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Ewelinko, tu Magda Mieloch :) Znalazłam linka do Twojego bloga na blogu Marty i bardzo mi się podoba :) Sama szukam w internecie wielu inspiracji do jeszcze nie do końca urządzonego mojego mieszkania, więc na pewno już widzę znajdę wiele ciekawych rzeczy u Ciebie.
    Pozdrawiam,
    MM

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Ewelina
    The chandelier is beautiful
    Thanks for your comment
    Spring is still far!
    This morning there were -4 degrees
    hugs
    Mari

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry
    this morning here there were -4 degrees
    Mari

    OdpowiedzUsuń
  8. No a kiedy przedpokój pokażesz? :)) Asia

    OdpowiedzUsuń